דף הבית עסקים פרסום ושיווק אם חיפשתם בית דפוס בת ים היא המקום המתאים לכם ביותר

אם חיפשתם בית דפוס בת ים היא המקום המתאים לכם ביותר

עולם הדפוס הינו מגוון מאוד ויש אין ספור אפשרויות להדפסה אולם בסופו של יום סוגי הדפוס השונים מצטמצמים ל 3 סוגי דפוס עיקריים. כאשר תגיעו אל בית דפוס בת ים מציעה את 3 הסוגים העיקריים והם דפוס דיגיטלי, דפוס משי ודפוס אופסט, השאלה הנשאלת היא מה ההבדלים ביניהם?

בית דפוס דיגיטלי
בית דפוס דיגיטלי

אולי שמתם לב שהטכנולוגיה מתקדמת בשנים האחרונות בצעדי ענק ואינה פוסחת על אף תחום. ובטח שלא על התחום של בית דפוס בת ים מאפשרת לכם ליצור ולייצר כל דבר העולה על רוחחם, החל מהדפסת הזמנות לאירועים, יצירות אמנות על קנבס ועד לפנקסי חשבוניות או קבלות. ואם יש לכם רעיון שאתם פשוט לא יודעים איך להפוך אותו למציאות הרי שיש לכם מומחים שיושבים בתוך בית דפוס בת ים והם ערוכים לתת לכם מענה מקצועי לכל דרישה או צורך. מגוון הפתרונות כולל בין היתר דפוס דיגיטלי ודפוס אופסט אשר בעצם מכסים מניפה רחבה שלך פתרונות דפוס. אם יש לכם משימת דפוס ההמלצה הגורפת היא להגיע אל בית דפוס בת ים תיתן לכם מענה מושלם.

מה ההבדל בין בית דפוס בת ים דיגיטלי לבין דפוס אופסט?

הדפסה דיגיטלית

הדפסה דיגיטלית

עולם הדפוס הינו מגוון מאוד ויש אין ספור אפשרויות להדפסה אולם בסופו של יום סוגי הדפוס השונים מצטמצמים ל 3 סוגי דפוס עיקריים. כאשר תגיעו אל בית דפוס בת ים מציעה את 3 הסוגים העיקריים והם דפוס דיגיטלי, דפוס משי ודפוס אופסט, השאלה הנשאלת היא מה ההבדלים ביניהם? בוחן דפוס דיגיטלי נחשב בשיטת הדפוס הנפוצה ביותר כיום אנחנו מכירים את הדפוס הדיגיטלי מה המדפסת הביתית אשר מתבצעת על ידי שימוש ב ראשי דיו או טונר במידה ומדובר על מדפסת לייזר. אולם דפוס דיגיטלי מקצועי שמתבצע בתוך בית דפוס בתים דוגמה לכך שהתוצאות יוצאות איכותיות הרבה יותר מאשר הדפסה ביתית. מגוון האפשרויות לשימוש עם דפוס דיגיטלי הוא רחב מאוד תוכלו להדפיס בדפוס דיגיטלי על קנבס, קאפה, ניירות מיוחדים כמו נייר פוטו וכמו כן תוכלו להדפיס על פלסטיק בגדים וכדומה.

דפוס משי הינו שיטת הדפוס בעלת האיכות הטובה והגבוהה ביותר בזכות שיטה זו תוכלו להכין מוצרי קדם כלומר קידום מכירות או להדפיס על מתכות בדים ו עוד. אומנם שיטת הדפסה זו איכותית מאוד אך יש לבצע הכנות מקדימות רבות.

להגדיל משתי שיטות הדפוס הקודמות כאשר אתם מגיעים אל בית דפוס בת ים מציעה דפוס אופסט. להבדיל מהדפוס הדיגיטלי דפוס משי כאשר מדובר על דפוס אופסט הכוונה היא כשמכינים גלופה עם העיצוב שרוצים להדפיס. להבדילם דפוס דיגיטלי דפוס אופסט מיועד להדפסה בכמויות גדולות מכיוון ששיטת פוזו מהירה יותר וזולה יותר.

איזו שיטת הדפסה מומלצת לביצוע אצל בית דפוס בת ים?

כאמור בית דפוס בת ים מציע מגוון שיטות הדפסה עלינו לבחור את שיטת הדפוס שמתאימה לנו ביותר. בית דפוס בת ים יכול לתת לנו ייעוץ והכוונה בבחירת שיטת הדפוס המתאימה ביותר אולם יש כמה קווים מנחים שכולנו צריכים להכיר. במידה ויש לנו הדפסה בכמות שאיננה גדולה נוכל לבחור בשיטת הדפוס הדיגיטלי עלויות ביחס לכמות המודפסת אמנם גבוהות כל כך אולם במידה ויש לנו לבצע כמות גדולה של הדפסה מומלץ שנבחר דפוס אופסט מכיוון בזמן ביצוע העבודה יהיה מהיר יותר בעלויות נמוכות יותר.